Brooklyn 9-9 Wiki
Advertisement

Dr. Kevin M. Cozner jest profesorem i dziekanem Wydziału Klasycznego na Uniwersytecie Columbia. Jest mężem Raymonda Holta. Obaj są właścicielami corgiego o imieniu Cheddar.

Biografia[]

Sezon 1[]

W odcinku "The Party", Kevin organizuje przyjęcie urodzinowe dla swojego męża, na które zaprasza jego współpracowników. Policjanci zakładają, że Kevin zaprosił ich tylko dlatego, że Holt ich tu nie chciał. Po przybyciu, Kevin nieustannie rzuca ironiczne i nieprzyjemne komentarze w stronę współpracowników męża. Za każdym razem stara się trafić w czuły punkt Peralty, przez co mężczyzna czuję się dość niekomfortowo. Chwile później Kevin i Holt zaczynają kłócić się o sposób w jaki ten traktuje jego podwładnych.

W tym samym czasie Jake, Amy i Terry chowają się w łazience, skąd dowiadują się, że Kevin zaprosił ich tu, tylko ze względu na swojego męża. Po nieprzyjemnym incydencie z psem, gospodarze proszą gości, aby ci opuścili ich dom. Później Jake uświadamia sobie, dlaczego Kevin nie chciał zapraszać policjantów na przyjęcie: Kev nie znosi ich, ze względu na sposób w jaki inni policjanci dyskryminowali w młodości jego męża, ze względu na jego kolor skóry i seksualność.

Jake organizuje mini imprezkę dla Kevina i Holta, która nieco ociepliła relacje pomiędzy nim, a Kevinem, z którym decyduje się zrobić dowcip Holtowi (Kevin prosi Jake'a, aby ten mówił do niego "Kev", ponieważ to jest pseudonim, którego jego mąż nie znosi).

Sezon 2[]

Sezon 3[]

W odcinku "The Swedes", Kevin wyjeżdża do Paryża na pół roku, by tam wykładać na Sorbonie. Przed wyjazdem, wraz z Holtem proszą Charlesa, aby ten zastąpił go w turnieju squasha, który wraz z Holtem wygrali dwa lata z rzędu. Później w trakcie video rozmowy, Kevin gratuluje im zwycięstwa i mówi, że nie może się doczekać, aby wystartować w przyszłym roku. Jednak Holt ostudza jego zapał, wyjaśniając mu, że przez dzikie zachowanie Charlesa dostali dożywotni zakaz udziału w turnieju.

Sezon 4[]

Sezon 5[]

Sezon 6[]

Sezon 8[]

W odcinku "The Good Ones", Kevin wyznaje, że jest z Holtem w separacji od blisko roku 2020. Jednak w odcinku "The Lake House" wyznają, że nadal są w sobie zakochani. Po terapii małżeńskiej wracają do siebie, co ma miejsce pod koniec odcinka "Game of Boyles".

Osobowość[]

Kevin wydaje się być dość poważnym i inteligentnym mężczyzną, co podkreśla fakt, że jest dziekanem Wydziału Klasycznego Uniwersytetu Columbia. Czasami wydaje się dość szorstki, a nawet snobistyczny np. w stosunku do policjantów z 9-9 (a w szczególności do Jake'a). Jednak z czasem jego stosunek do detektywów nieco ocieplił się- wraz z Jakiem zrobił nawet kilka kawałów swojemu mężowi. Tą delikatniejszą stronę okazuje np. przy Holcie lub Ginie, dla których jest prawie zawsze bardzo przyjacielski. Podobnie jak Holt, uwielbia zwracać uwagę na szczegóły.

Relacje[]

Raymond Holt[]

Patrz Relacja Holt-Kevin

Jake Peralta[]

Gina Linetti[]

Marcus[]

Ciekawostki[]

  • Zna kilka technik samoobrony.
  • Jest przewlekle uczulony na pszczoły.
  • Razem z Holtem chodzą na zajęcia z hula-hopem.

Galeria[]

Kevin Cozner-Holt

Kevin Cozner-Holt

Advertisement