Brooklyn 9-9 Wiki
Advertisement

Cheddar Holt-Cozner- jest corgim rasy welsh pembroke, którego właścicielami są Raymond Holt i Kevin Cozner. Jest dobrze wyszkolony, zna kilka sztuczek i najwyraźniej bardzo lubi tort weselny.

Cheddar nosi niebieską obróżkę, która jest dodatkowo akcentowana przez pomarańczowe i zielone diamencik. Do niej przypięty ma metalowy identyfikator, na którym piszę "Cheddar" na wypadek, gdyby się zgubił. Jego ulubioną zabawką jest sowa o nazwie Mr. Hootsworth.

Na spacery chodzi razem z Holtem i Kevinem, który najczęściej zabiera go w stronę ławki w pobliskim parku.

Zawsze chodzi tuż za Holtem. Jest jedną z najmądrzejszych postaci w serialu. Dodatkowo wydaje się mieć niezwykły wpływ na grupę co podkreśla Charles określając go mianem "psa alpha".

W serialu[]

Sezon 1[]

W odcinku "Party" Amy wraz z Jakiem i Terrym chowają się przed Holtem w łazience głównej na piętrze. Cheddar również tam jest, zapewne po to, aby nie mieć kontaktu z ludźmi, którzy tak jak Amy, mają alergie na psią sierść.

Sezon 2[]

W odcinku "The Mole" Cheddar ma bardzo niedużą rolę z Jakiem, który trzyma go i nazywa go "stanikiem z psa" na co ten reaguje cichym warczeniem.

W "Stakeout", pomimo tego, że nie widzimy go na ekranie, dowiadujemy się od Holta, że Cheddar jest w kąciku śniadaniowym jego i Kevina, kiedy Marcus i Rosa schodzą rano na dół.

Sezon 3[]

W "Cheddar" Jake i Amy pilnują, na prośbę Holta jego domu, jednak przypadkowo zostawiają otwarte drzwi. Cheddar wykorzystuje okazje i ucieka z domu. Reszta zespołu rozpoczyna poszukiwania, po czym znajduje go w jego ulubionym miejscu spacerowym.

Sezon 4[]

W "Halloween IV", Holt wytresował Cheddara, by ten pomógł mu w Halloweenowym skoku, poprzez wykradnięcie tabliczki z tajnej kryjówki Santiago.

Sezon 5[]

Sezon 6[]

Sezon 7[]

Sezon 8[]

Ciekawostki[]

  • W serialu Cheddara grały różne psy (można to wywnioskować z faktu, że każdy pies miał nieco inną sierść)
  • Kiedy nikogo nie ma w domu, Holt woli trzymać Cheddara na parterze, w obawie o swoje swetry z kaszmiru.
  • Zna wiele sztuczek.

Psy, które grały Cheddara[]

Galeria[]

Cheddar

Cheddar

Advertisement