Brooklyn 9-9 Wiki
Advertisement

Adrian Pimento jest byłym detektywem, który kiedyś pracował na posterunku 99. Wcześniej przez 12 lat pracował pod przykrywką.

Serial[]

Sezon 3[]

Sezon 4[]

Sezon 5[]

Sezon 7[]

Sezon 8[]

Osobowość[]

Adrian Pimento jest twardym, odważnym i niestabilnym emocjonalnie mężczyzną, na co wpływ miała działalność w mafii pod wodzą Jimmyego Figgisa. Ma osobowość alfy, jednak mimo to, dość często zdarza mu się wybuchać napadami strachu lub stosować groźby wobec innych. Pamięć o byciu członkiem mafii jest w nim na tyle silna, że czasami używa swojego pseudonimu z tego okresu ("Paul Sneed"), zamiast swojego prawdziwego imienia. Jest bardzo słaby psychicznie. W jednej chwili zdarza mu się przejść z nastroju furii, do histerii, płaczu, co świadczy o dość poważnych zaburzeniach emocjonalnych. Pimento jest również bardzo brutalny, gdy stara się śmiać z faktu, że w przeszłości musiał użyć krwi jakiegoś człowieka, aby utrzymać nawilżone oczy, ponieważ nie był w stanie mrugać. Było to dla niego niezwykle traumatyczne przeżycie, gdyż od tego czasu, jak sam przyznaje, za każdym razem, jak tylko zamknie oczy, widzi ten horror na nowo.

Wygląd[]

Relacje[]

Rosa Diaz[]

Rosa i Adrian mieli dość intensywną relacje romantyczną, która wprawiała wiele osób, a w szczególności Terriego, w zakłopotanie. W odcinku "Cheddar", para bardzo agresywnie flirtuje ze sobą, co zniesmacza cały posterunek policji. Rosa i Adrian bardzo szybko zaręczają się, jednak ich relacja zostaje wystawiona na próbę, kiedy Adrian musi sfałszować swoją śmierć i zacząć ukrywać się przed Figgisem. Diaz wydaje się być załamana tym, jednak jest pewna, że Adrian wróci. Rozstają się w odcinku "Kicks".

Jake Peralta[]

Jake i Adrian zaprzyjaźnili się po tym, gdy Adrian uczynił Jake'a powiernikiem swojej tajemnicy. Jake pomaga Adrianowi ponownie zaufać mu, zaś Pimento jest pewny, że skoro Jake mówi, że życie będzie lepsze, to on mu wierzy. Obaj mężczyźni wydają się być sobie bliscy, np. gdy Adrian prosi Peraltę, aby ten był jego drużbą. Sam Jake podziwia Adriana za wiele lat pracy pod przykrywką, w środowisku mafijnym.

Ciekawostki[]

Galeria[]

Advertisement